domingo, 5 de julho de 2009

O mundo...


deixei de sonhá-lo à minha medida. cheguei à dolorosa conclusão de que nunca assim poderá ser... à minha medida....

resignei-me a este mundo que me impuseram e, assim, (sobre)vivo, arrastando os pés vagarosamente, sem saber qual o caminho a tomar....


**********************


The whole sky's melting in grey rain above the city......


**********************


Everyone, with no exception, kept telling me it was too late...

But only now I can hear them...

Things aren´t so great unless you don´t want to.

I can´t really go on thinking,

Everything's wrong...

No one's gonna drive me home tonight.

I'm gonna pay attention to my dreams

And I'll scream all by myself whenever and wherever I want to.

No one's gonna drive me home tonight.

I feel like being alone.

That's it!


Nova versão dos The Cars...


*****************


I'm losing it.......

Sem comentários:

Enviar um comentário